Sınavsız İkinci Üniversite

16 Ağustos 2009 Pazar |

Herhangi bir üniversitenin örgün bölümlerinde okuyan öğrenciler ve örgün eğitim mezunları, gerekli koşulları yerine getirerek Öğrenci Seçme Sınavı (ÖSS)’na tekrar girmeden, aynı zamanda Anadolu Üniversitesinin uzaktan eğitim veren Açıköğretim, İktisat ve İşletme Fakültelerinin lisans ve ön lisans programlarına da kayıt yaptırarak farklı bir alanda kendilerini geliştirme fırsatı bulmaktadır.
Yükseköğretim kurumlarının herhangi bir örgün Meslek Yüksekokulu programlarında kayıtlı öğrenciler ile bu programlardan mezun olanlar ise istedikleri takdirde, okumakta veya mezun oldukları alanlarda olmamak üzere Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi

Ev İdaresi,
Sosyal Bilimler,
Halkla İlişkiler,
Yerel Yönetimler,
Dış Ticaret,
Muhasebe,
Turizm ve Otel İşletmeciliği,
Bankacılık ve Sigortacılık,
Büro Yönetimi ve Sekreterlik,
Sağlık Kurumları İşletmeciliği,
İlahiyat,
Laborant ve Veteriner Sağlık Önlisans,
Tarım Önlisans,
Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi
programlarının birinci sınıfına;
Yükseköğretim kurumlarının herhangi bir örgün lisans programlarında kayıtlı öğrenciler ile bu programlardan mezun olanlar ise istedikleri takdirde, okumakta veya mezun oldukları alanlarda olmamak üzere

Anadolu Üniversitesi İktisat Fakültesinin
İktisat,
Maliye,
Kamu Yönetimi,
Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri,
bölümlerinden birine,
İşletme Fakültesinin İşletme Bölümüne veya
Açıköğretim Fakültesi önlisans programlarının birinci sınıfına başvurabilirler.

0 yorum: